Тема: За
М.Коцюбинським «І.Я. Франко». І.Франко «Дивувалась зима». За І.
Франко. «Заєць та їжак».
Завдання 1. Усно. Гра «Слово заховалось»
— Прочитайте швидко-швидко рядки слів. Які слова «заховалися»?
Рано-рано-рано-рано. (Нора)
Шати-шати-шати-шати-шати. (Тиша)
Товар-товар-товар-товар-товар. (Варто)
— Прочитайте швидко-швидко рядки слів. Які слова «заховалися»?
Рано-рано-рано-рано. (Нора)
Шати-шати-шати-шати-шати. (Тиша)
Товар-товар-товар-товар-товар. (Варто)
Завдання 2. Робота над статтею «Іван Якович
Франко» с. 87
1) Читання статті мовчки
— Якою людиною був І. Франко?
2) Читання статті виразно.
3) Бесіда за змістом статті.
— Де народився І. Франко?
— Скільки було йому років, коли батько відправив хлопчика до школи?
— Яких мов навчився Іван у школі?
— Коли письменник почав писати?
— Які твори І. Франка ви знаєте?
1) Читання статті мовчки
— Якою людиною був І. Франко?
2) Читання статті виразно.
3) Бесіда за змістом статті.
— Де народився І. Франко?
— Скільки було йому років, коли батько відправив хлопчика до школи?
— Яких мов навчився Іван у школі?
— Коли письменник почав писати?
— Які твори І. Франка ви знаєте?
Завдання 3. Робота над віршем Івана Франка
«Дивувалась зима» с. 88
— Чи можна із заголовка зробити висновок, про що йтиметься у вірші?
— Чому могла дивуватись зима?
1) Читання вірша мовчки.
— Про що розповідається у вірші?
— На що в «зими не було сили»?
2) Виразне читання вірша (самостійно визначити інтонацію і темп читання, враховуючи почуття, які передаються у вірші.
3) Словесне малювання.
— Намалюйте в уяві ілюстрацію до цього вірша. Спробуйте описати її словами.
Завдання 4. Робота над казкою Івана Франка «Заєць та їжак» с.89- 90
1) Читання казки з використанням прийому «гудіння» ( закрити вуха руками, голосно читати)
2) Лексична робота.
Борозна — довга, рівна заглибина в землі, зроблена плугом.
3) Бесіда за змістом твору.
— Доведіть, що цей твір — казка.
— Хто головні герої казки?
— Якими рисами характеру наділені їжак і заєць?
— Як ви розумієте слова їжака наприкінці казки
— Чи є це речення головною думкою казки?
— Чи можна із заголовка зробити висновок, про що йтиметься у вірші?
— Чому могла дивуватись зима?
1) Читання вірша мовчки.
— Про що розповідається у вірші?
— На що в «зими не було сили»?
2) Виразне читання вірша (самостійно визначити інтонацію і темп читання, враховуючи почуття, які передаються у вірші.
3) Словесне малювання.
— Намалюйте в уяві ілюстрацію до цього вірша. Спробуйте описати її словами.
Завдання 4. Робота над казкою Івана Франка «Заєць та їжак» с.89- 90
1) Читання казки з використанням прийому «гудіння» ( закрити вуха руками, голосно читати)
2) Лексична робота.
Борозна — довга, рівна заглибина в землі, зроблена плугом.
3) Бесіда за змістом твору.
— Доведіть, що цей твір — казка.
— Хто головні герої казки?
— Якими рисами характеру наділені їжак і заєць?
— Як ви розумієте слова їжака наприкінці казки
— Чи є це речення головною думкою казки?
4) Робота за ілюстрацією – описати, що намальовано
с.89
5) Відповісти на питання с.91
Домашнє
завдання.
Читати па
переказувати с.87-90. Зробити малюнок до казки «Заєць та
їжак» за Іваном Франком.
Комментариев нет:
Отправить комментарий